Hare Krisna kedves lányok!

Ez a hét egy nappal rövidebb, így lecsípek a magyarból, hogy még a történelemre is maradjon idő. Szóval ezen a héten nem lesz nyelvtan. 

Világi irodalom

Most pedig fogalmazás írás lesz a feladat. Döntsd el, hogy sudra leszel, vagy vaisya, vagy ksatriya, vagy bráhmana. A többit részletezem egy kisfilmben. Yamuna és Árati csinálhatják úgy, hogy először lediktálják a szüleiknek, amit gondolnak, utána pedig lemásolják azt. Vagy felveszik magukat hanganyagként és utána leírják. Kérlek önállóan írjátok, amennyire lehet, a ti ötletetek legyen és ti fogalmazzátok meg. Köszönöm.

Śrīmad Bhāgavatam

Külön dokumentumban van az 1.ének 8.fejezetének összefoglaló szövege, amely két részből áll, Pariksit Mahárája megmentése az első és Kunti imái a második rész. Azt olvassátok el és az első részéről készítsetek egy gondolattérképet. (Lásd a lenti ábrát, amely egy gondolattérkép minta) Vagyis középen legyen, hogy Pariksit és belőle jöjjenek a főbb gondolatok, és azokból újabb gondolatok. Majd készíts hozzá rajzot, ha van kedved

Kuntī királynő imái és Parikṣit megmenekülése

Képtalálat a következőre: „gondolattérkép minta” | Történelem ...

Történelem

Hare Krisna kedves fiúk és lányok!

Először olvassátok el a tankönyvben az Indiáról szóló részt. Láthatjátok, hogy sokkal-sokkal kevesebbet írnak róla, mint amennyit megérdemelne. Az olvasottak alapján és az alapján, amit tudtok Indiáról, töltsétek ki a táblázat India részét. Ha lesz rá lehetőségem, akkor küldök majd egy kis videót India történetéről. Ha nem, akkor csak azt írjátok be, amit tudtok.

Majd csináld meg az alábbi feladatokat a munkafüzetben: mf. 20.o./3, 21.o./6,7

A többi pedig ismétlő feladat lesz: 22.o./1,2, 25.o./7,9 26.o.szorgalmi 30.o./6, 36.o./8,9, 37,o./10,11 Először soknak tűnhet ennyi feladat, de majd meglátjátok, hogy rövidek és gyorsan megoldhatóak. 

Jövő héten megnézem a táblázatot, amit készítettetek és szóban is foglak kérdezni titeket a tanultakról. Így tanuljátok meg, hogy jó jegyek születhessenek.

Hasonló bejegyzések