Hare Krisna!
Íme, az e heti feladatok.

Nyelvtan

Most a tárgyat gyakorolnád. Ha már nem emlékszel annyira, akkor légyszi, mielőtt elkezded a feladatokat, olvasd át.
Szóval az alábbi feladatokat csináld meg a munkafüzetben: Mf. 36.o./1, 2, 4; 37.o./ 5, 6abc; 38.o./9ab

Śrīmad Bhāgavatam

Hasonló lesz a feladat, mint múlt héten, csak most nem Aśvatthāmā szemszögéből, hanem Arjunáéból. Szóval most is vegyél elő egy A4-es papírt és oszd fel 3 részre! Erőteljesen rajzolj, hogy jól látható legyen! Az első rajz: Mit látott Arjuna a szekeréről, amikor Aśvatthāmā kibocsájtotta a brahmāstrát? Második rajz: Hogyan érezhette magát Arjuna, amikor látta a brahmāstrát? Csak az arcát rajzold le, amin jól látszanak az érzései. A hatodikosok rajzain nagyon jókat mulattunk.:) Biztos a tiétek is vicces lesz. Harmadik rész: Képzeld azt, hogy ott vagy Arjunával a szekerén, amikor megnyilvánult a brahmāstra! Mit látsz, hallasz és érzel? Írd le!

A következő feladat szorgalmi. Ha van időd és kedved, akkor hajrá! Jó kis feladat ez is.:)

Aztán válassz az alábbi szereplők közül egyet! Duryodhana, Draupadī, Bhīma, Kṛṣṇa

Ha választottál, akkor az újabb feladatot elkészítheted az előbbi lap hátuljára. Oszd fel a lapot hat részre! 1. Hogy néz ki a szereplőd? Rajzold le! 2. Mit mond a szereplőd a történetben? (Írj egy két mondatot, amikből kiderül, hogy milyen helyzetben volt a történetben!) 3. Mely tulajdonságai a legkiemelkedőbbek a történetben? 4. Milyen problémával vagy nehézséggel kellett szembenéznie a szereplőnek? 5. Melyik másik szereplő fontos a szereplőd számára? 6. Mit csinált a szereplőd?

Related posts